Allergiaviikon kunniaksi -20% kaikki Allergia-, Iho- ja Astmaliiton allergiatunnuksen saaneet tyynyt ja peitot. Tarjous voimassa koko allergiaviikon eli 18.-24.3.

Palautukset

Univisio.fi-verkkokaupan asiakkaan on mahdollista palauttaa verkkokaupasta hankkimansa käyttämätön ja palautusehdot täyttävä tuote 14 vuorokauden kuluessa toimituksen palautusehdot.

PALAUTUSOHJEET

Sinulla on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus tilaamillesi tuotteille. Palautukset onnistuvat helposti seuraavien ohjeiden mukaisesti:

  • Täytä tilauksesi mukana tullut palautuslomake.
  • Pakkaa tuote alkuperäiseen myyntipakkaukseensa. Pakkaa tuote siten, ettei alkuperäiseen pakkaukseen tule merkintöjä ja teippauksia
  • Hygieniatuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen, jos pakkauksen sinetti on rikottu. Hygieniatuotteita ovat esimerkiksi tyynyt, peitot, petauspatjansuojukset ja patjat.  Tuote on hygieniatuote, jos tuotteen tavanomaisessa käytössä siihen voi tarttua eritteitä tai tuotteen pilaavia ominaisuuksia, tällöin tuotetta ei voi hygienia-ja terveyssyistä palauttaa.
  • Liitä palautuksen mukaan tilauksesi mukana tullut lähete (tai kopio siitä) sekä palautuslomake.
  • Lähetä palautus postitse käyttäen Univision postin Asiakasapalautussopimusnumeroa:

UNIVISIO OY

sopimusnumero 603093

Teollisuustie 4

38800 JÄMIJÄRVI

Univisio vastaa kaikista palautuksesta aiheutuvista kustannuksista.

  • Vie tuote postiin ja säilytä Postista saatava palautuskuitti. Lähettäjä eli asiakas vastaa palautuslähetyksestä.
  • Mikäli palautettava tuote on palautusehtojemme mukainen, palautamme tuotteen hinnan ostossa käytetylle alkuperäiselle luotto- tai pankkitilille n. 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Mikäli olet valinnut maksutavaksi laskun, maksa alkuperäisellä laskulla vain ne tuotteet, jotka pidät. Vähennä palautettavan tuotteen hinta laskusta. Emme lähetä pitämistäsi tuotteista uutta laskua.

Mikäli vastaanottamasi tuote on viallinen, otathan välittömästi yhteyttä verkkokauppamme asiakaspalveluun joko sähköpostitse myynti@univisio.fi tai puhelimitse 020 7580 400. Yhteydenoton jälkeen, ellei toisin ole sovittu, toimi myös reklamaatiotapauksissa yllä annettujen palautusohjeiden mukaisesti.

Jos sinulla on jotakin kysyttävää palautuksiin liittyen, ota yhteyttä joko sähköpostitse myynti@univisio.fi tai puhelimitse 020 7580 400.

Hygieniatuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin. Hygieniatuotteita ovat esimerkiksi tyynyt, peitot, petauspatjansuojukset ja patjat. Tieto tuotteen hygieniamääritelmästä on nähtävissä verkkokaupassa kunkin hygieniatuotteen tuotetiedoissa lisätietoja tuotteesta -kentässä

TUOTTEEN VAIHTAMINEN

Mikäli haluat vaihtaa verkkokaupasta tilatun tuotteen, sinun tulee palauttaa vaihdettava tuote palautusohjeemme mukaisesti ja tehdä haluamastasi tuotteesta uusi tilaus. Kun olemme vastaanottaneet palautettavan ja palautusehtomme täyttävän tuotteen, hyvitämme sen hinnan alkuperäisessä ostossa käytetylle luotto- tai pankkitilille. Mikäli palautat kaikki tuotteet useamman tuotteen tilauksesta, hyvitämme myös tilauksen toimituskulut. Veloitamme uuden tuotteen tilauksen toimituskulut normaalisti.

PALAUTUSEHDOT

Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä pakkauksessaan, alkuperäisessä kunnossa. Palautettavassa tuotteessa tulee olla paikallaan kaikki tuotemerkinnät ja -laput. Palautettava tuote ei saa olla olennaisesti muuttunut. Palautuksen mukana tulee olla kaikki osat, varusteet ja mahdolliset lisävarusteet. Mikäli tuotetta on käytetty tai sitä on käsitelty huolimattomasti, vastaa asiakas tuotteen arvon alentumisesta sen täyteen arvoon saakka.

Mikäli palautettava tuote on palautusehtojemme mukainen, rahat palautetaan Univisio.fi-verkkokaupan maksuliikennettä hoitavan Paytrailin kautta sille luotto- tai pankkitilille, jota on käytetty tilauksen maksamiseen. Palautuksesta tulee tilauksella näkyvään sähköpostiosoitteeseen Paytraililta pyyntö tilinumeron vahvistamisesta.

Hygieniatuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen, jos pakkauksen sinetti on rikottu. Hygieniatuotteita ovat esimerkiksi tyynyt, peitot, petauspatjansuojukset ja patjat. Tieto tuotteen hygieniamääritelmästä on nähtävissä verkkokaupassa kunkin hygieniatuotteen tuotetiedoissa lisätietoja tuotteesta -kentässä.

Univisio Oy vastaa normaalitilanteissa postitse palautettavan tuotteen postituskuluista. Tuotteen noutamatta jättäminen toimituspaikasta silloin, kun asiakas ei ole tehnyt nimenomaista palautusilmoitusta, katsotaan tilauksen peruuttamiseksi.

Mikäli vastaanottamasi tuote on viallinen, otathan välittömästi yhteyttä verkkokauppamme asiakaspalveluun joko sähköpostitse myynti@univisio.fi tai puhelimitse 020 7580 400. Yhteydenoton jälkeen, ellei toisin ole sovittu, toimi myös reklamaatiotapauksissa yllä annettujen palautusohjeiden mukaisesti.

Jos sinulla on jotakin kysyttävää palautuksiin liittyen, ota yhteyttä joko sähköpostitse myynti@univisio.fi tai puhelimitse 020 7580 400.

Copyright © 2024 Univisio Oy